capcelera

OPUC > Sobre el web de l'OPUC

Sobre el web de l'OPUC

El web de la Universitat de Lleida empra el gestor de continguts OpenCms. Les plantilles creades són accessibles de nivell AAA, tot i que, com que l'editor emprat pel gestor —el FCKEditor— no genera codi totalment accessible, no podem assegurar que el contingut de totes les pàgines creades pels editors de la Universitat siguin accessibles a aquest nivell.

Per tal de garantir una correcta navegació:
  • PC amb sistema operatiu Windows: navegadors Mozilla Firefox (versió 2.0 o superior), Google Chrome o Internet Explorer (versió 6.0 o superior) .
  • Sistema operatiu Linux: navegador Mozilla Firefox (versió 2.0 o superior).
  • Mac: navegador Mozilla Firefox (versió 2.0 o superior).
  • Pantalla amb una resolució de 800 x 600 píxels o superior i les opcions Javascript i CSS activades per accedir a tot el contingut del web, tot i que no resulta imprescindible per a una correcta navegació.
  • Per visualitzar adequadament els continguts en Flash cal el connector corresponent.

Els continguts propis de la plana dede l'OPUC estan subjectes a llicència Creative Commons:

Aquesta obra de l'OPUCestà subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons

Per a qualsevol consulta o suggeriment, poseu-vos en contacte amb nosaltres:

OPUC

Edifici del Rectorat
Plaça Víctor Siurana, 1.
E-25003 Lleida

opuc@dal.udl.cat
+34 973-702188
Darrera modificació: 15/05/2015
Imprimir Enrera Pujar

Inici | Accessibilitat | Sobre el web | Mapa | Avís legal | Contacte