capcelera

OPUC > News > La política lingüística de la UPF triomfa davant el “2017 FIESOLE Group Symposium”

16/3/2017 MULTILINGÜALISME A LA UPF
linea

Els passats 13 i 14 de març es va celebrar el congrés "English as a Lingua Franca, World Englishes and English as a Medium of Instruction" a la London School of Economics (LSE), on la Dra. Mireia Trenchs, professora de Lingüística Aplicada al Departament d'Humanitats de la Universitat Pompeu Fabra i vicerectora de Docència i Ordenació Acadèmica de la UPF, va presentar la política lingüística de la UPF, enormement ovacionada per part de les altres universitats participants.

Darrera modificació: 06/04/2017
Imprimir Enrera Pujar

Inici | Accessibilitat | Sobre el web | Mapa | Avís legal | Contacte
© 2011 Universitat de Lleida - Pl. Víctor Siurana 1, 25003 Lleida - Tel. (+34) 973 702 000 - Tots els dret reservats